تعاونی برتر استانی در سال 1400

بازدید از نمایشگاه

بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی -از 23 الی 26 اردیبهشت1401

بازدید مقام عالی ریاست محترم جمهور و هیأت محترم همراه از غرفه مجتمع صنعتی رفسنجان در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به عنوان بزرگترین رخداد صنعتی و تجاری صنعت نفت کشور با شعار«نفت دانش بنیان؛ تولید ایرانی، صادرات جهانی»  از 23 تا 26 اردیبهشت ماه 1401 در محل دائمی نمایشگاه های تهران برگزار گردید. این نمایشگاه میزبان شرکت های کوچک و بزرگ نفتی، سرمایه گذاران بزرگ نفت، مدیران و مسئولان این حوزه، فعالان و نخبگان داخلی و خارجی صنعت نفت، گاز و پتروشیمی و پالایش بود. شرکت تعاونی اسلامی مجتمع صنعتی رفسنجان نیز بعنوان یکی از سرمایه گذاران حوزه پتروشیمی در این نمایشگاه شرکت نمود. صبح امروز دوشنبه مورخ 26 اردیبهشت­ ماه، مقام عالی ریاست محترم جمهور جناب آقای رئیسی به همراه جناب آقای اوجی، وزیر محترم نفت، جناب آقای دکتر قالیباف ریاست محترم مجلس شورای اسلامی و هیأت همراه از غرفه مجتمع صنعتی رفسنجان بازدید بعمل آورده و با توضیحات مدیران و متخصصان این شرکت از روند فعالیت‌ها و تولیدات این مجتمع تولیدی-صنعتی اطلاع خاصل نمودند.

امید که برگزاری این رویداد بزرگ،گامی رو به جلو در راستای اعتلا و انعکاس هر چه بیشتر توانمندیهای این صنعت در ایران و جهان باشد.

 

«روابط عمومی مجتمع صنعتی رفسنجان»

کد خبر: 217
  تاریخ خبر : 26 اردیبهشت 1401
  آخرین به‌روزرسانی : 28 اردیبهشت 1401
 مدیر فناوری
 1176