تعاونی برتر استانی در سال 1400

«تحول دیجیتال و توسعه پایدار» در نمایشگاهای ایران تلکام

بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی مخابرات، فناوری‌اطلاعات و راه‌حل‌های نوآورانه (ایران تلکام ۱۴۰۰)

بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی مخابرات، فناوری‌اطلاعات و راه‌حل‌های نوآورانه (ایران تلکام ۱۴۰۰)، با شعار «تحول دیجیتال و توسعه پایدار» و با هدف تعامل با فعالان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور، در تاریخ سوم دی ماه سال 1400در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران افتتاح شد.

 این نمایشگاه پس از وقفه دو ساله ناشی از شیوع ویروس کرونا در کشور برگزار شد، اما حال و هوای کرونا باز هم در این نمایشگاه موج می زد و تعداد محدودی شرکت های مخابراتی در این نمایشگاه حضور یافته بودند. شرکت تعاونی مجتمع صنعتی رفسنجان به عنوان یکی از برگزیدگان، در این رویداد حاضر گردید. در این نمایشگاه، مقامات و علاقه مندان صنعت مخابرات از غرفه این شرکت بازدید بعمل آوردند که از جمله می توان به بازدید مقام عالی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت سیزدهم جناب آقای دکتر زارع پور اشاره نمود که با بازدید ارزشمند خود از وجود چنین مجموعه ای که بخشی از نیازهای مخابراتی کشور را تأمین می نماید ابراز رضایت نمودند. همچنین جناب آقای مهندس غرضی که دگرگونی و پیشرفت مخابرات را به صورت گسترده آغاز نموده و در زمان وزارت ایشان کارخانجات کابل فیبرنوری مجتمع را افتتاح نموده بودند با بازدید از غرفه مجتمع صنعتی، از تداوم فعالیت آن ابراز خرسندی و رضایت نموده و جویای علت موفقیت آن شدند.

در واقع مدیریت صحیح ریاست هیأت مدیره و مدیرعامل مجموعه جناب آقای مهندس حسین بهرام ­پور، اعضای محترم هیأت مدیره و سایر مدیران محترم و دلبستگی و دانش فنی همکاران عزیز مجموعه موجب شد تا این تعاونی مردمی بتواند تمامی مشکلاتی که پیوسته در طی سالیان در زمینه تولید با آن مواجه گردیده را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشته و ضمن تداوم تولید به ارتقاء کیفیت محصول و تولید محصولات جدید و بروز مورد نیاز این صنعت نیز بپردازد.

                                                   روابط عمومی مجتمع صنعتی رفسنجان 

                                                                        mail

کد خبر: 215
  تاریخ خبر : 17 بهمن 1400
  آخرین به‌روزرسانی : 21 بهمن 1400
 کیان
 1386